Składanie reklamacji

Klient jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru pod względem prawidłowości wykonania usługi przewozowej, bezzwłocznie przy odbiorze, nie później niż w ciągu 7 dni zgodnie z wymogami art. 74 Ustawy z dnia 15.11.1984r. Prawo Przewozowe (Dz. U. 2000 nr 50, poz. 601 z późn. zm.).
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 ze zm.), należy w terminie do dwóch miesięcy skontaktować się ze Sklepem.

Roszczenia z tytułu wadliwości towaru obejmują uprawnienie Klienta do żądania dostarczenia rzeczy wolnych od wad zamiast rzeczy wadliwych oraz zwrotu kosztów odesłania towaru do LVS POLSKA. Zostaną one wymienione na wolne od wad lub w przypadku braku na magazynie zostanie dokonana korekta, a należność za towar zostanie zwrócona.
Reklamacje uwzględniane są tylko wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym, fakturą VAT lub jakimkolwiek innym potwierdzeniem zawarcia transakcji między Klientem a LVS POLSKA). W przypadku jego braku reklamacja nie zostanie uznana, a towar zostanie odesłany na koszt Klienta.

Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie (okablowanie, sterowniki, instrukcje, itp.). Odsyłając towar Klient jest zobowiązany do jego bezpiecznego zapakowania, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jednocześnie dowód zakupu winien zostać tak umieszczony w przesyłce, aby uniemożliwić jego przypadkowe wypadnięcie, zgubienie lub zniszczenie.
Sklep zastrzega, iż nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Po odsprzedaży towaru przez Klienta innemu odbiorcy, Sklep zostaje zwolniony z odpowiedzialności za wady towaru.
Nie można reklamować wad towaru spowodowanych przypadkowym lub celowym uszkodzeniem oraz wad towaru spowodowanych niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem i konserwacją.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu czternastu dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), LVS POLSKA zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.